Bännertanz im Polkaschritt

Beim sächsische Volkstanz gin die Mädle sogar dorch die Luft gedrillt
Erscht sin ich mer irgendwie fehl am Platz vorkumm, wie ich do unlängscht im Temeschwarer AMG-Haus der Vorstellung vun Jugendtanzgruppen ausm Banat, Siebenbürgen, Sathmar un em Buchenland beigewohnt han. Lauter jungi Leit um mich rum un ich mitte drin. Doch wie dann noch mei Freindin Helga un die Bäsl Edith Singer ufgetaucht sin, han ich mer gedenkt: jetz kanns losgehn. Un was mer dorte an sellem Owet miterlebt han, des war was ganz Besonderes: Es erschti ADJ (Arbeitsgemeinschaft  Deitscher Jugendorganisatione)-Tanzgruppentreffe is iwer die Biehne gang.
Erscht han die Gascht-Tanzgruppe in ihre scheene Trachtekleider getanzt. Neij for mich ware die ville Trachte ausm Bucheland, Sachseland un Sathmarer Land. Ach unser Schwowe aus Arad un Temeschwar sin ufgetret. Alli han bei uns im Banat ihre Kenne gewies. Un erschtmols han ich gsiehn, wie mer e Bännertanz im Polkaschritt tanze tut, ohne die ville Bänner so zu verwickle, dass mer se nimi ausnaner kriet.
Un weil unser Jugend jo modern ingstellt is, han se zum Schluss e moderne Tanz vorgfiehrt. Des heescht: mit de Händ flatschre, mit de Fiess tappe, die Hifte schwinge, sich kusche un gleich wieder ufspringe. Es ganzi AMG-Haus hat gschuttert, doch die Freed beim Tanze war do, alli hats Spass gemacht – un des is die Hauptsach. Mir ware jo a mol jung! (ha)
Dieser Beitrag wurde unter Pipatsch abgelegt und mit verschlagwortet. Setze ein Lesezeichen auf den Permalink.

Kommentar verfassen

